Äntligen

Oh yes ! Nu är de äntligen helg, känns hur jävla skönt som helst. Har iallfall nyss kommit hem, har vart på skolan och gjort fysik prov sen efter skolan gick jag,Alexander,Emelie och Nadja ner till stan och kollade lite. Inhandla mig bara ett par strumpbyxor som jag ska ha ikväll. Hade ju cash idag så hade ju tänkt inhandla lite mera men hittade faktist ingenting annat eller jo jag hitta en underbar klänning men vi får se hur det blir med den. Ikväll ska jag på disco i hortlax. Kommer åka dit med Lisa,Eva och Emelie. Där kommer vi säkert träffa massa folk och jag ska försöka dansa så mycket jag kan fast jag känner mig dålig i kroppen och förkyld. Men men inte mycket som händer här i piteå för oss 15 åringar..

Nu ska jag ta sätta mig på balkongen ett tag sen blire duschen och fix. Update later! Lickie Lickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0