Äntligen helg

Wooohooo då var det helg !

är superduper glad för nu är det helg. Oj vad jag har längtat, denna vecka har gått rikigt riktigt sakta... Aja idag blev det skola och när jag nästan var framme i skolan var det bara att trala hem igen och hämta mobilen. Vid lunch gick jag och mami och åt på Thai Garden och NEJ det var inge glas i kycklingen. Fick reda på det igår. Anyway skolan slutade där vid 3 så då gick jag hem la mig i sängen 5 minuter sen drog jag och mami på Lindex och jag inhandlade en mascara och en jeansjacka.

Ska strax ta och äta och byta om, ikväll kommer mina vänner på besök. Mysigt mysigt !


Jeansjacka 399:-

Telescopic Mascara

Kommentarer
Postat av: Erika

Den där mascaran är superbra! Har en telescopic jag oxå, den svarta :P

2009-04-03 @ 16:59:33
URL: http://werikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0