Det är nära nu

Go kväll kära läsare. Sitter här och funderar på saker kring examen, det börjar ju dra ihop sig och jag har inte fixat någonting.. Vad ska jag ha på mig, kläder, skor,håret osv.... Funderar mycket på mitt hår, ska ju som sagt beställa hem löshår men är grymt sugen på en ny färg i håret men frågan är ju om jag ska ha mörkare eller ljusare. Var inne på hemsidan där vars jag beställer hem hår, tydligen hade dom inte hemma längden och färgen som jag brukar ha.. Attans hoppas dom får hem annars blir jag ju tokig.



Blond är de ju bara att glömma... Första sommaren som brunett! Men vilken brunfärg är ju frågan? Gee mig gärna tips!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du ska ha en hårfärgen som du har på håret när du har den vita tröjan ;)

2009-04-20 @ 07:51:45
URL: http://emwi.blogg.se/
Postat av: Anonym

längst ner till höger!

2009-04-21 @ 17:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0