En dryg tisdag

Today; Ja idag där vid 11-12 någongång gick jag och mamma ner till stan och handla present till min syster som har fyllt år. Grattis i efterskott efter det kom min syrra in till stan och vi gick och handla present till min pappa som fyller år på torsdag Grattis i förskott ! När vi hade handla färdigt allt gick vi alla 3 och åt på Cafe Piteå en god pastasallad. Efter det blev jag less och gick med Nastja och Nadja hem till Nadja där vars vi låg och pratade. Började prata om hur pank jag var och fråga om dom ville vara med och tjäna massa stora cash, först var dom med på det men sen när jag berätta att det var en porrfilm vi skulle göra blev det ett nej. Men men vi får prata vidare om det där, mycket pengar tjejer;)  Där vid 3 gick jag hemmåt och nu har jag inte gjort så mycket förutom att jag har provat min moppe och den låter förjävligt ska lämna in den nästa vecka på service.

Nu ska jag göra mami en tjänst och gå och handla lite spasaker till ikväll. Vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0