ett nytt fräsht inlägg + bilder

God morgon lovers. Nu har jag precis vaknat, ojoj nästan till klockan 12. Lite roligt för brukar alltid vakna 10... Anyway igårkväll hade jag rikitigt skoj med mina geeks Bångarn(Alexander),Nastja,Nadja och Elin. Vi var hemma hos mig och rökte vattenpipa ,lyssnade på musik och bara chillade. Där vid 10 gick vi ner till Norrmalmia där vars det var disco, tänkte egentligen gå dit först men vi var inte så taggade. Verkade inte vars så mycket folk där när vi kom heller så... Sen gick jag Nastja och Nadja hem till mig och kolla tv. När dom hade farit hem var jag ganska trött så jag somna där vid halv 1 skulle jag tro. Men men nu kommer det lite bilder från igår kväll OCH dom flesta är OSERIÖSA !!





Over & Out

Kommentarer
Postat av: ghazal

nämen har min älskade elin prövat på vattenpipa?? hälsa grattis gumman ;)

2009-04-07 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0