Hade förväntat mig mera

Go kväll

Nu har jag precis kommit hem från en trevlig tjejkväll med Nastja,Nadja,Emelie och Elin. Hade förväntat mig att det skulle vara mer erbjudande och mer folk men icke det. Men iallafall så gick vi och tog hål i örat, eller det var jag och Emelie som gjorde det. Sen gick vi runt och kolla lite i affärerna och träffa folket. Själv hitta jag då inget speciellt bara örhängen. Var sparsam idag, ska nog på stan till helgen och se om jag hittar något då. Då får man gå i lugn och ro och slippa all stress.... Nu hade jag tänkt ta och lägga mig i sängen och kolla en film sen blir det nog läggdags. Har as ont i fötterna pga mina förbaskade skor. God natt se hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0