Har varit sjuk

God morgon mina vänner, nu undrar ni säkert varför jag inte har uppdaterat det är för jag har inte haft någon ork har legat i soffan och haft feber,träningsvärk,huvudvärk och ont i halsen... Så de har inte varit så trevligt kan jag säga och mycket har det inte hänt, har bara legat i soffan och sett vänner och ätit alvedon. Igår fick jag reda på om jag kommer in på skolan jag söker, och det gör jag men kände mig inte sådär superglad. De tar väll ett tag innan jag fattar det, att jag ska börja på en annan skola i en helt annan stad och flytta ojojoj..

Ska strax ta och börja gå till skolan som egentligen börjar på 5 min men står i uppis idag så jag orkar verkligen inte gå på första lektionen i 20 min. Slutar efter provet som är någon tid sen ska jag på stan och handla lite saker inför kvällen då det blir disco ! Hörs senare ;)


Hehe varmt, igår klockan 11

My outfit för idag !

 
Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0