Hissar och dissar lista

                           
 Nu kör vi en hissar och dissar lista, eller vad säger ni?






Våren nu känns det verkligen att våren är påväg, solen skiner. Jag har riktiga vårkänslor nu och det är inte länge kvar till sommaren. Vi får hoppas att det inte blir mer snö bara !

Min blogg jag vill ge mig själv en tummen upp för att jag har bra uppdatering och mycket roligare inlägg än förr.

Vårfärgerna nu slänger vi alla trista färger på kläderna och välkomnar in glada och våriga färger som rosa,turkos och grönt. Det gillar vi !






Glas i  kyckling och korv och nu även i bröd! Tycker det är fruktansvärt skrämmande att någon/några saboterat på det här sättet då oskyldiga människor blir drabbade. Än har ingen blivit skadad vad jag hört, men det är väll bara en tidsfråga.



Kommentarer
Postat av: josephine

diggar din blogg :)

2009-04-05 @ 17:41:09
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: sara

Fin blogg du har !

Håller en frågestund i min blogg, kolla in och fråga något! kram

2009-04-05 @ 17:52:48
URL: http://saralerider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0