Hockey

Hej snuttor. Nu har jag precis kommit JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Sorry dudes det blev mål för Sverige i hockey. Var förbannad för ett tag sen men nu blev det bättre. Står 1-1 mellan Sverige och USA.
Anyway får uppdatera snabbt så jag kan sätta mig och kolla. Under kvällen har jag varit med Lisa vi har varit på Dollar Store och inhandlat oss var sina solbrillor + att vi tog en solstund i solariumet på SunTan. Efter det for vi hem till Lisa och fixa hennes studsmatta eller de var hon som fick jobba mest jag hjälpte till. Här kommer lite bilder...


Nya solbrillor billigt och bra !


Solning på G

VILL BLI BRUN NU

Jobbigt

Härlig bild, visst?

Oh shit nu äre 2-1 till sverige, me like ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0