home

Hej bloggläsare. Nu har jag precis kommit hem, skolan har varit lång tycker jag, är gode trött. Klockan 9 skulle vi mötas upp på bio3an, blev lite sen så fick springa dit. Hittade upp mina kompisar och filmen började, först fick vi se olika filmer som skolorna hade gjort sen börja själv huvudfilmen Die Welle, hade ingen aning om vad den skulle handla om men måste säga att den var faktist bra ! Efter det hade vi lunch och senare HK då vi jobbade inför provet. Sista lektionen hade jag musik då vi gjorde klart lärarsången vi ska sjunga på examen + att vi börja förbereda våran dans inför 9ornas konsert. Precis innan jag skulle börja gå hem börja jag blöda näsblod, inte mysigt ! Så fick stanna ett tag innan jag kunde gå hem.

Nu snart på ungefär 30 minuter ska jag och mamma börja fara till fårön och äta surströmming med resten av gänget. Ska bli supergott ! Vi hörs senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0