i'm back

Okej en timme kvar innan det är måndag. Men nu när jag ändå har inget annat för mig tänkte jag faktist ta och blogga ! Hej ska jag väll säga först och främst. Vad har nu hänt dom här dagarna. Jo kan börja med i fredags så åkte jag , Felicia och Lisa hem från Långträsk, när jag kom hem gjorde jag mig i ordning för kvällen och mötte upp tjejerna på ica. Vi handlade middag sen gick vi hem till mig och åt pastasallad och drack lite smått. När klockan var kring 6 började partajet och för en del sluta det. Vi var hemma hos mig dansa,sjöng och gjorde lekar. Lite senare kom det mer folk och där vid 11-12 gick vi vidare till Big Boy och en del åt och en del inte. Mötte lite annat folk och prata med dom, sen for en del och det var dags för oss att dra hem. Men kvällen var bara ung så jag,lisa,Nastja och Johanna stannade och vänta på Hannu och Simon som skulle komma från luleå. Hände lite saker innan som att en av tjejerna gjorde nr B i papperskorgen, vi klättrade på tak osv.. Trodde aldrig dom skulle komma men precis när vi var påväg hem så kom dom. Vi åkte runt i bilen ett tag sen var det dags att gå hem och städa. Så vi låg i sängen där vid 4 skulle jag tro. Dagen efter vakna jag 8, pigg men mådde jag bra ? hehe jani... Så klockan 11 kom lisas mami och hämta oss och skjutsa mig tillbaka till långträsk där vars jag befinner mig nu. Vädret har varit gudomligt så har spenderat mycket av tiden ute och kört skoter. Idag körde vi fast med båda skotrarna så fick jobba som fan med hettan över huvudet. Brände mig också på näsan när jag låg och solade. Något mer speciellt har väll inte hänt faktist förutom att min syster skulle köra idag (inget körkort) vi höll på att inte komma oss fram fan vad jag skratta åt henne. Men men det är det som har hänt i mitt liv sen i fredags. Nu ska jag faktist ta och lägga mig och sova, är trött i armarna efter dagens träningspass med skotrarna. Vi hörs imorgon och bilderna kommer så fort jag är hemma. Det blir ju imorgon då !  Ha en bra kväll snutti snuttisar ;)


Glöm inte att kolla denna video.  48-årige Susan Boyle kommer in och alla hånskrattar åt henne och domarna tror ju att hon är ett skämt. Sen när hon börjar sjunga blir alla chockade. Det är de här som ger mig gåshud, vill nästan gråta! Kolla hela videon hela publiken ställer ju sig upp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0