kort dag i skolan

Hejsan, nu är jag äntligen hemma. Fast vi hade en halvdag känns det som att skoldagen gick lååångsamt. På morgonen hade jag engelska då jag och Elin började på en redovisning sen hade jag Svenska då vi tjejer började på en annan redovisning , sista lektionen hade jag NO och där planera jag och Emelie inför våran redovisning. Så man kan ju säga att det är mycket redovisningar nu innan sommarlov. Nu har mitt mini mini lov börjat, det är ju valborg ikväll så det innebär ju att vi har ledigt imorgon, känns sådär extra bra. Ska strax ta och hoppa i duschen så jag är färdig innan hockeyn som börjar 4 och efter det ska jag dra till Anna som har grillkväll så vi blir massa tjejer som ska vara där. Ska bli riktigt kul !

Solen lyser och får mig på glatt humör klockan 8 imorse.

Syster har skickat hem mary kay produkter som jag och mamma har beställt. Denna gång blev det body lotion.

Som luktar SOMMAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0