nu är det dags

Hej på er, nu har jag precis kommit hem från skolan. Fan vilket kaos det har varit idag, vi planerar inför examen vilka sånger vi ska sjunga osv oj oj oj alla har olika förslag och skriker i öronen på varandra. Har ont i huvudet som fan !

Nu snart ska vi åka och hämta Felicia och sen åka vidare till Långträsk. Fick packa ihop det nödvändigaste i bagen, orkar inte ha med mig så mycket packning. Tur som fan att jag har skoterkläderna där borta redan.. Som sagt kommer jag blogga som vanligt därborta, har med mig kameran och ska försöka ta bilder på allt vi gör. Haha ne lite privat måste man ju få ha. Aja vi hörs senare lovers ;) Lickie Lickie

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Heeej.. var gärna me i min blogg i min bild tävling! tack :)

2009-04-08 @ 13:50:42
URL: http://prinsessanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0