Nu är jag färdig med designen

Go kväll söta bloggläsare. Nu är jag äntligen klar med designen. Blev en liten annan stil på det hela, lila gillar jag så det blev det. Vad har jag gjort nu under kvällen när jag har varit så frånvarande från bloggen, jo har varit hos Dysholm och ätit surströmming + efterätt. Sen har vi inte gjort så mycket mer bara snokat runt lite på youtube osv.. När jag kom hem såg jag DH med mami och sen har jag inte gjort så mycket mer, jo har ju gjort bloggen och de tar ju sin tid.

Tíll höger ser ni en Ipod Nano, right ? Där kommer jag spela upp veckans favorit och om det blir för jobbigt att lyssna är det bara trycka på stopp, hur enkelt är inte det?

Nu ska jag ta och avrunda, skola imorgon men bara halv dag. Hoppas ni tyckte om min nya design, skriv gärna vad ni tycker. Sov gott nutti nuttisar, lickie lickie ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia Löfgren

Som trogen läsare av din blogg måste jag säga att låten som spelas känns väldigt jobbig. Jag fick då typ en hjärtinfarkt första gången jag gick in på din blogg efter du gjort om. Haha :-)



Annars är din nya design fin!

2009-04-28 @ 22:50:41
URL: http://sofialofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0