onsdag

God morgon på er. Känner mig lite småtrött vakna halv 7 idag för att vi har ett arobicpass direkt på morgonen på strömbacka idag och jag vill inte komma försent. Har hunnit duscha och ska snart fixa mig och packa mina saker.
Skoldagen kommer vara väldigt kort, slutar redan 20 i 12 då jag direkt ska gå och träna. Så vi ses som vanligt efter det.

Är inte riktigt färdig med bloggdesignen och musiken jag ska ha på bloggen. Får väll hitta en låt som har en lugn början men tills det får ni sänka volymen innan ni kommer in på min blogg!  Nä nu ska jag avrunda, ha en bra dag! Lickie lickie

Den här bilden är tagen för ett år sen precis.

SYNS BLOGGMENYN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0