Promotion

Hej bloggen. Tänkte ta och uppdatera lite sen sist, ja vad har hänt då. Tog mig en skön dusch när jag kom hem från Långträsk, mycket skönt och mycket fräsh blev man. Efter det åt hela familjen tacos, jättegott. Sen bestämde jag och Jessica att vi skulle gå och hyra film, först gick vi förbi farmor och farfar sen hyrde vi filmen Promotion och efter det gick vi på Ica och handla godis. Eller ja det blev Jessica som handla, jag är ätit nå jävulskt med godis under påsk. Imorgon börjar träningen om ! Ja filmen då, den var inte bra kan jag säga. Trodde den skulle vara rolig, lite skratt fick vi men inte var det mycket inte..


Nu ska jag gå ut med Smigge på promenad och ta en smoooooooooooke, se ya later bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0