söndagsmys i solen

Heej. Nu har jag precis kommit hem, har inte haft tid att blogga idag. Vaknade kring 12 då jag gjorde lite SO arbete som ska vara inne på tisdag. Sen ringde Lisa och jag for dit och vädret har ju varit så bra så vi sola ungefär 1 timme och mer. Efter det blev jag grymt sugen på mjukglass så vi bestämde oss för att ta mopeden och köpa en mjukglass. Och jag kan lova er jag njöt jävligt mycket av den glassen för den var så jävla god, första för i år.  Efter det drog vi hem till Lisa igen och kolla lite internet och musik.





Nu ska jag äta middag snabbt sen är det One Tree Hill som gäller och gossip girl efter det. Se ya later bitches  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0