tjejkväll med mina babes

Hej lovers. Nu har jag tränat och precis duschat. Så skönt ! Är trött som bara den men det blir ändå tjejkväll i stan ikväll. Ska dit med Nastja och Emelie. Har planerat att ta ett till hål i örat och vi får se vad jag mer kommer hem med, hihi* Ne men jag försöker vara sparsam men det går inte så bra faktist. Får väll fråga mina päron om dom vill skänka lite pengar till mig. Nog om det. Vad har mer hänt idag, jo har varit på skolan som vanligt. Hände inget speciellt faktist men jag känner mig redo inför helgen kan jag ju säga. Nu vill jag vila ut. Stan stänger 10 ikväll så är väll hemma där kring. Då ska ni få se vad jag har inhandlat denna gång. Ha en bra kväll snuttinuttisar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0