today

Hej underbara läsare. Nu har jag chansen att sätta mig ner och skriva. Ja vad har hänt idag då.. Jo vakna då där vid 7 duscha och gjorde mig klar, trodde fan att jag aldrig skulle orka upp men var faktist pigg. När jag kom till skolan hade vi lektioner som vanligt och min mentor Britt hade kommit tillbaka, nutti nutti världens bästa lärare! Vi hade lektioner som No,Engelska och SO idag. Fysiken går ju åt helvete för min del alltså, fattar ingenting eller nått. Sista lektionen hade vi slöjd och vi var crazy som vanligt jag och Nastja. Efter skolan drog jag hem och tog moppe nyklarna och drog till A motor och lämna in moppen. Så nu har jag bett dom göra en kontroll på hela mopeden så den blir nog färdig torsdag skulle jag tro. Tur fick jag låna en moped av dom så ni vet om ni möter mig så är det INTE min moppe jag kör.

Nu hörreni ska jag fortsätta på mitt arbete, huhu blev mycket snack om skolan och sånt i det här inlägget. Klockan halv 8 drar jag och Emelie till Nastja och vi ska ut och gå. Mysigt mysigt. Bye bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0