torsdag

God morgon bitches ! Sovit gott? Det har jag, har sovit superduper bra men imorse blev jag riktigt irriterad på min syster som börja springa runt och skrika som en galning.... Anyway idag fyller min pappa hela 49 år, GRATTIS GRATTIS GRATTIS till dig. Så farmor och farfar är här nu vi har ätit god tårta, jättebra frukost för min del... Så vad händer idag då? Ja nu först ska jag ta och börja packa, åker ju upp till stugan idag. Oj vad jag längtar, minns förr då hata jag att vara där uppe men nu börjar det bli kul speciellt när det är sånt här toppen väder, i måndags hade vi 20 grader, det var inte dåligt  !


Kollade nyss in min statistick som ser ut som en riktig berg och dalbana, eller vad säger ni? Undra vars mina trogna underbara läsare har tagit vägen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0