Första skoldagen klar, jippi !

Hej bloggen. Nu är jag hemma efter första skoldagen. Shit vad man blir trött och vi har inte ens haft vanliga lektioner idag. Ojoj ... Mötte upp Alexander på busstationen sen tog vi bussen till luleå. På bussen var vi lite smånervösa men det gick över till slut. När vi kom till skolan fick vi vänta ett tag innan halv 11 då hela mp09 (min klass) samlades i en sal där vars vi hade upprop och vi tog kort.. När allt de var färdig fick vi en liten rundvisning på skolan. Så första dagen på skolan gick ganska bra.. Men lite jobbigt att vi bara är en klass för vi är 35 elever. Kommer bli ganska jobbigt och jag känner ingen förutom Alexander.

Anyway efter skolan begav oss jag och Alexander in till stan där vi mötte upp Sara och vi gick och åt på Baan Thai, mums vad gott de var. Sen kom hennes kille och vi satt där ett bra tag innan jag och Alex gick till smedjan för jag skulle köpa höglurar till min mobil. Efter de tog vi bussen hem och på bussen satt jag och Alex och diskutera om allt möjligt. Han ska alltid vara tvärtemot mig. Synd för han för jag har då fan alltid rätt;)


Sexiboy

Nya hörlurar 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0