skönt

Hej alla söta bloggläsare. Läget med er? Med mig själv är de fint men har mått bättre.

Oj vad brotom jag hade imorse. Kom precis i tid som tur var. När vi kom fram fick vi mer information,matkort och massa papper vi skulle skriva under. Till lunch gick vi och åt på Bryggeriet, skolan har ingen matsal så vi får gå på resturang. Hihi* Därefter hade vi mentorklassen och vi pratade och lärde känna varandra. Sist delades vi in i grupper och vi hade en tårttävling. Tyvärr vann inte mitt lag , men själv tyckte jag den var vackrast av alla. Efter skolan gick jag,Alex och hans kompis till busstation och jag åkte hem.

Så nu är jag hemma... Var meningen att jag skulle gå ut och gå idag men jag har så jävlans skavsår så jag tror jag skippar det idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0