söndag är den värsta bloggningsdagen

Ja ni ser rubriken. Det stämmer helt. När jag ska skriva blir det helt tomt i huvudet. Beror på att det inte händer något speciellt denna söndag. Har endast sola solarium och rakat bena under kvällen. Oj vad roligt att veta va ? Nä men har faktist funderat litegrann hur bloggen kommer funka nu när jag börjar skolan.

* Bloggar på morgonen innan jag åker iväg....

* Bloggar när jag kommer hem från skolan och berättar om dagen..

* Ett blogginlägg innan jag lägger mig....

Men egentligen kan jag inte sitta här och planera hur jag kommer blogga eftersom det beror ju helt och hållet på humöret,visst? En fågel viskade i örat att vi kommer få egna bärbara datorer på skolan och det är trådlöst internet på skolan så kanske kan blogga där ifrån. Vore ju toppen va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0