Yes

Hej bloggen. Varit lite frånvarande. Har inte orkat bloggat eller snarare haft fullt upp med att flytta. Så snart är vi färdiga hos mammas nya lägenhet. Fast det är ändå gode mycket kvar. Annars då.. Skolan har gått bra dom två sista dagarna. Har lärt känna en del i klassen så de är skönt ! I fredags var vi på udden i luleå och hade grupptävlingar. Så de var ganska kul och vi fick sluta tidigt så de var skönt. Då for jag och Alexander till strömbacka och träffa mina gamal classmates. På kvällen hjälpte jag mamma med flyttningen sen belöna vi oss med en film och jag la mig där vid 10 tiden.

Vaknade grymt tidigt idag så jag la mig framför tvn och såg lite tv. Nu har jag duschat och klippt men litegrann eftersom jag har tappat lite extensions i håret och jag vill att de ska se riktigt ut.

Nu ska jag ta och sminka mig. Ikväll kommer Emelie och Alexander vi ska "lana" hära för jag är ensam hemma och vill inte sova själv. Hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0