Back

Hej bitches. Nu har jag äntligen tänkt uppdatera här i bloggen. Igår var en väldigt jobbig dag så orkar inte berätta om det. Det enda jag vill säga är att vila i frid mormor, saknaden är stor !

Inga mer tråkigheter här i bloggen nudå.. Idag har jag mamma och Jessica varit på pite havsbad och sola. Fick inte så mycket färg men skönt var det och tog ett dopp i havet. Nu är jag hemma och försöker få ihop ett gäng att följa till fingermanholmen i helgen och sova över där och grilla. Vi får se hur det blir, än så länge är vi bara 2-3 st. Var meningen först att jag skulle åka till skellefteå på festivalen dära men jag var inte så sugen på att betala 300 spänn för att se en artist och resten kommer till PDOL. Men om ni vill hänga med till fingermanholmen är det bara att hojta till.


Smigge gillar korv..

Nu ska jag dra, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0