Hissar och Dissar






färgglada bloggar går ofta in på random bloggar. Jag ser först på designen och det är rolig att läsa. Svart oc trista färger klickar jag direkt. Mycket färg ger jag en chans !

Lördags godis äter inte mycket godis men en dag som denna när man är trött och lite små sliten från igår blir man riktigt sugen. På lördag får man ju äta godis ;)

Stockholm när man känner sig riktigt less piteå känns det skönt att få veta att man åker till stockholm snart.


stressade busschaufförer igår när man åkte buss till älvsbyn var man rädd. Busschaufförer körde som en idiot, kanske var brotom hem till middagen?

Dåliga uppdateringar blir trött på bloggare som aldrig uppdaterar, som tex dom kända bloggarna ,en del uppdaterar inte ens varje dag. Förtjänar dom platsen på topplistan?

Dåliga vädret ja de stämmer, nu är de tillbaka. På ett sätt känns de bra eftersom jag ska börja jobba snart och jag vill inte att alla andra ska ligga ute och bli bruna när jag sitter inne. Nejnej good good. Men darför jag har den på dissar listan , hallå 10 grader typ och det är juli. Detta är hemskt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0