idag är dagen då det händer

God morgon. Oj vad jag har längtat till den här dagen. Idag är den dagen då jag ska se Britney Spears framträda på globen med alla dom låtarna jag har vuxit upp med. Ska bli så himla skoj !!!!! Kommer berätta mer om det ikväll. Annars då. Jo har nyss duschat och kl 12 ska jag bege mig in till stan och möta upp min andra syster Jenny och vi ska fara till något stort köpcenter och shoppa där. Tycker det är ganska jobbigt att gå i stan på affärer för det är samma affärer överallt. Så dit vi ska åka är det EN affär av varje och det passar bra för då hinner vi allt. I stan tar det två dagar minst att gå igenom varenda affär. Men men nu ska jag börja göra mig i ordning. Ska berätta allt spännande ikväll för er alla. Pussciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0