Min åsikt



Pdol trots regnet som kom då och då var pdol ingenting man ville missa. Vafan en festival som kommer en gång per år måste man ju bara besöka. Årets pdol blev en riktig hit med massa bra artister med massa underbara människor.

Ledighet nu förstår jag hur det känns att jobba dag in och dag ut senare inte orka göra något. Äntligen har jag jobbat färdigt och cashen inväntas !



Snåla människor har inte så mycket att säga bara att man lever bara en gång och passa på att göra saker fast det kostar. Var inte snål med dig själv !

Småbarn på pdol när jag ser 11-13 åringar som har smitit in gratis på kvällen på pdol vill jag bara skratta. Ni hade ingenting att göra där på kvällen. Lite små för att hänga bland fulla galna partymännsikor... Håll er till hästkarusellen mellan 12-18.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0