New things



Anonym om work work work:
vad jobbar du med?
Sommarjobbar som solflicka inom hemtjänsten

Anonym om Fucking nice:
Du gillar att se film va?
Ja de är ju ganska kul det, ser jag mycket film eller?

Anonym om ...:
Varför härma Kissie/Dessie/Paulina? Kom på egna saker att skriva om i din blogg, tack.
Vem härmar inte nån? Gjorde ju om själva grejen istället för ''saker som aldrig händer mig'' blev det ''saker som händer mig'' så man kan säga att jag har kommit på själv !

Emma om Nyfiken:
din blogg är ju helt failad-.- kan du inget eller?
Haha kan gode mycket hörredu !

Emma om Tonight is the fucking night:
Är du också ett stort prison break fan?
Skojar du, jag och min mamma sitter fastklistrad i soffan kl 22.00 varje måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0