Nu är jag hemma

Oj så skönt det är att vara hemma...

Tänkte ta och berätta lite om Britneys konsert..
Började med att vi tåg tunnelbanan till Globen, det var fullt och köerna var jävligt långa men det gick ganska snabbt att ta sig in. När vi kom in var det ett förband eller ja en Dj som spela massa bra musik som publiken dansa och sjöng till. Sen fick vi vänta 25 minuter innan det börja. Då kom clowner akrobater in och gjorde shower. Sen händer det precis som i videon jag har visat er att hon kommer ner från taket och alla skriker och då börjar circus showen och jag skrek och grät nästan. Det var så jävla stort !!!. Den bästa var nog den sista framträdandet Womanizer som var extra nummret. Hon hade klädbyten ganska ofta och då var det fruktansvärt bra dansare som kom in och dansa. Konserten höll på ca 1.5 timme och det var helt galet och bäst. Något jag kommer minnas för livet.

Det stog på biljetten att man inte fick ha med sig kameran men tydligen fick man det så var gud förbannad när jag kom in så det blev mobilbilder som sög jävligt mycket och några videosar..


Förband

Jävligt dåliga bilder



har fler videos men kan tyvärr inte visa dom här för jag sjunger som en utvecklingstörd apa som är hörselskadad. Oj herregud ska visa mina kompisar ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0