nu ska ni få se

Nu drar vi en sammanfattning av det oförglömliga helgen. Enjoy it !

Torsdag: Jobbade som vanligt fram till 4 sen var det bara hem och göra sig klar för kvällen. Vi förfestade på min balkong inne på området vi var ungefär 10-15 pers skulle jag tro. Senare gick vi in på området och såg Lorentz & M. Sakarias , tyckte inte dom var sådär superbra eftersom jag kunde bara en låt. Så vi såg klart dom senare gick vi till karusellerna och jag åkte break dance som var jävligt kul och vi hann precis tillbaka till maskinen och såg dom bästa låtarna med dom. Där vid halv 1 tiden var jag och Anna slut och vi for hem till mig och sov.


Fredag: Vaknade halv 9 och tralade i väg till jobbet. Som tur var gick jobbartimmarna ganska snabbt så det var lugnt. Sista dagen jag jobbade också så var extra glad! Senare mot kvällen kom Emelie till mig och vi förfestade lite på balkongen och kollade in alla människor. Sen mötte vi upp dom andra och gick mot Dead By April. Fan alltså var jävlat mitt i smeten och hade tappat bort Felicia och Emelie och var tvungen att ropa på vakten för att ta mig ut, klarade inte av det. Så jag gick hem till mig och fixade mig snabbt och fick tag på Emelie då vi senare mötte upp dom andra och gick på discot. Där vid halv 2 begav jag mig hemmåt.

Lördag: På dagen for jag och Emelie och såg Talangjakten i spöregnet. Sen gick vi och åt oxfilerulle. Mums ! På kvällen hade jag förfest hemma hos mamma där vi var ungefär 1.5 timme innan vi skulle dra vidare på en annan fest men vi kom försent. Så vi gick in på området och såg Promoe som var bäst av alla. Idag är jag så hes för att jag skrek så mycket igår. Gårdagen var lugnt det roligaste kvällen. Anyway blev så trött och less där i slutet men jag och Emelie begav oss ändå till discot men vi hann knappt vara där en halvtimme så stängde dom. Var hemma kring 2.15 skulle jag tro då jag direkt la mig i sängen och ringde ett samtal och sen somna...

Sådär har min helg sett ut. Har varit jätteskoj och träffat massa med människor ! Men nu idag är jag grymt less och det blir att ligga under täcket hela kvällen. Förkyld börjar jag också bli. Not good! Här kommer bilder ....


Torsdags: Anna Emelie och Jag

Torsdags: Emelie och Jag förfest hos mig

Torsdags: Andreas och Felicia

Bra utsikt

Lördags: Promoe

Lördags: Glada människor samlad framför Promoe

Lördags: Felicia och jag

sådärja nu får det räcka, några mer bilder har jag inte att erbjuda. Ni ska vara glada att jag är tillbaka här i bloggen. Förstår att det har varit jobbigt... Lickie lickie bitches maddafakka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0