omg

Internet kan ju dra åt h*lvete...

Det är inte förens nu jag kan uppdatera här i bloggen. Internet och varit helt jävla knas under dagen. Var redan hemma från stugan kl 12 tiden ungefär. Innan stugan var vi ute med båten, vi for först och tanka båten och köpte glass och sen vidare till pite havsbad och efter det båtcafet. Sen kom mamma och hämta mig vid hamnen och vi for direkt till stugan och var där under natten. Vi fiskade litegrann men det gick inte så bra för båten läkte så det öste in vatten, lite småkul tyckte mamma men inte jag. Imorse ville jag bara bort därifrån för då hatade jag verkligen naturen. Så när vi kom hem idag duschade och och vi for till min moster och hälsade på min kusin som har kommit med sin familj hit.


nu är jag hemma och ska strax göra mig klar. Blir att åka till luleå idag och se rix fm festival. Skulle egentligen festa idag där men det kör vi imorgon där borta..



Syster i båten


Frän pappa

Me like

Jessica gillade att köra båt

Stugan

Gammal stuga, här bodde min mamma när hon var liten

Väldigt intressant tidning

Mina homies kom förbi


De var allt för denna gång.... Vi hörs ikväll då har jag mer bilder att visa från Rix Fm festival. Lickie lickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0