Rix fm festival

Sitter och kollar på tv och just när jag ska skriva som rubrik Rix Fm kommer deras festival reklam.. Lite smått coolt va?

Ja som ni förstår har jag varit på Rix Fm festival. Måste säga att det faktist inte var så märkvärdigt. H.e.a.t var ju såklart bäst och tro de eller ej men Kim från Made In Sweden var fan snygg. Han var så grrr att jag inte hann ta något kort på han. Lite små sjukt men. När de var slut träffade jag på mina kompisar snabbt sen drog jag hem med mamma jessica och anna. Imorgon blir det roligare för då blir det parteeeey ! Här kommer bilder + en snutt video.


Agnes var snygg som vanligt...

Touch you right now........

I can walk 1000 miles to be with u.......


























Over & Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0