Saknat mig?

Hey lovers! Längesen jag skrev nu va... Har helt enkelt glömt att jag har en blogg med massa läsare som bara har väntat på att jag ska uppdatera. Men se nu har ska de uppdateras. Igår gjorde jag inte ett skit på dan spelade lite The sims. Sen där vid 9 tiden fick jag ett samtal av Alexander så det var bara hoppa i duschen,fixa håret sminka mig och klä på mig på 30 minuter så kom Alexander och Ina och mötte upp mig vid furuborg och vi for på inflyttningsfest hos Bea. Alla hade redan börjat innan jag kom så det var bara skynda på litegrann. Kvällen var väldigt skoj. Vi dansa,sjöng och spelade Twister och Sanning & Konsekvens. Där vid halv 3 började jag bli lite småtrött så jag tog min cykel och cykla hem.

Jag tog fram kameran i slutet så det blev endast 2-5 bilder. Men en del är för snygga för att synas här i bloggen. HIHI*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0