skratt skratt skratt

Hej bloggen. Blev en riktigt tidig kväll. Jobbar ju imorgon så de är bäst man är pigg och glad då. Anyway där vid halv 7 kom Emelie hit. Vi satt på balkongen och kolla in alla människor på området. Sen kom Nadja och vi gick ut och kolla in området. Senare kom Alexander och vi åkte karusell. Fyfan jag höll på att dö , det var nämligen alexander den rädda för karuseller jag åkte med. Jag tvingade med han, och ni skulle ha sett hans grimars under turen, jag garva så ini helvete. HAHA !!! Nog om kvällen imorgon ska jag faktist försöka ta bilder , okej? Kommer bli ganska dåligt med uppdatering här i bloggen under helgen. Men de ska nog fixas ! Love u guys, eller ni kanske som älskar mig? heheheheh ne nu drar jag ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0