Sweet dreams

Hej bitches. Ligger under täcket, grymt mysigt medans det regnar utanför. Ligger och pratar med lite folk och är allmänt social. Jag måste säga att jag är så jävulskt pigg nu på kvällarna, fattar inte varför. Måste nog vara all kaffe jag dricker på dagarna. Ja ni hörde rätt, KAFFE. Jag har börja dricka kaffe nu på jobbet, det blir mellan 2-4 koppar om dagen skulle jag tro. Men alla söta tanter och gubbar är så trevliga och vill alltid bjuda på kaffe och vad säger man inte då. Man ska alltid ta emot saker! Men haha här bablar jag på om kaffe, min mamma skrattar åt mig eftersom hon vet att jag alltid har hatat att dricka kaffe och jag har aldrig fattat varför alla äldre dricker kaffe de första dom gör på morgonen. Jag börjar förstå er äldre nu. Är nog ensam av mina kompisar som dricker kaffe. Ska försöka få dom och dricka om jag lyckas !


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha lycka till :D

2009-07-10 @ 00:16:45
URL: http://godakarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0