trött vill hem till mamma

god morgon, då var det söndag. Om jag hade varit ledig imorgon hade jag inte brytt mig så mycket om vilken dag det är. Men nu är det så att jag börjar mitt sommarjobb imorgon och jag är verkligen inte så sugen på det. Visst skitdåligt väder, kan de bli bättre arbetsdagar? Men jag orkar verkligen inte... Jag får tänka cash cash cash.

Ja vad händer idag då.. Ska strax ta och städa och packa ihop lite saker i mitt rum sen kommer Jessica hem ett tag och det blir att säga hejdå till henne. Hade tänkt ta en långpromenad senare och mot kvällen blir det att ta mina saker och gå upp till mamma. Skönt det ska bli att få komma till henne igen.


Lickie Lickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0