trött

Hejsan. oj vad jag är trött. Fan vad jobbigt det är att jobba alltså.. Kom hem för en timme sen. Nu har vi besök för 8nde gången för att kolla på våran lägenhet och de är samma personer varje gång. Dom gillar den så mycket så dom vill komma och kolla hela tiden. Idag har dom med hela släkten typ. Nyss var 15 personer inne i mitt rum och gav fina kommentarer om min fondvägg dom tyckte den var " ungdomlig". Blev grymt sugen på att möblera tillbaka på mitt gamla sätt. Ska ta och göra det nu sen blir det att duscha.
Klicka f�r att st�nga bilden
Fattigt med bilder bjuder på en gammal goding (Emelie & Jag)

Kommentarer
Postat av: Nastja

Ja det går rykten om att jag och Darin har gjort lite saker;)

2009-07-07 @ 17:51:35
URL: http://nastja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0