ajdkf

Ursäkta rubriken men har ingen rubrik idag.... Så vad har jag att berätta för er, har ju varit ganska fattigt med inlägg här. Men det är först nu jag har tid att skriva blogg. Såja igår då gick jag och Lisa å åt på Arbaillo för mig blev det oxfile pasta, mums! 3 gången i veckan jag och Lisa är ute och äter tillsammans ! Anyway sen kom Emelie och sen Nastja och vi gick till Nolia där vars Psg discot var. Vi stog där ute ett tag sen skulle vi gå in på toa då vi såg ett hål man kunde gå igenom och in så vi smet in allihopa och kollade in läget. Men discot bestod av småttingar och ganska många 93or av tjejer. Inte för att jag bryr mig men vad gjorde vi 93or där inne på discot. Var inne ungefär 15 minuter innan vi blev less och gick ut och träffa lite folk. Sen kring halv 12 gick vi hem till mig och böt skor sen gick vi på SUNES. FYFAN VAD KUL DE VAR, not! Vi va där ett tag innan jag och Nastja begav oss hem och prata med folk..

Idag vaknade vi kring 11 och åt frukost sen for ja och pappa och hämta Jessica. Så nu är hela familjen hemma i norrland.


Lisa snygging!

Jag jag jag

Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0