bakis?

Hej folket. Nu orkar jag äntligen blogga. Mår inte det bästa idag kan jag ju säga.. Men det börjar bli bättre. Anyway gårdagen var superkul. Först kom Felicia,Maria och Ida hit och vi gjorde middag och sen kom Kajsa och Elin och vi började små dricka litegrann och spela ölspelet m.m. innan resten kom. Blev en tjejfest här och väldigt roligt med bra musik osv. Senare mot kvällen for vi mot ett ställe på Norrmalmia där vars de var fest. Var där kanske 1-2 timmar då jag blev less och ringde ett samtal och drog hem. När jag var hemma somna jag typ direkt och visste direkt vad dagen efter hade att erbjuda.

Jag

Shoes

Jordgummar doppat i choklad, mums !

Tjejerna är taggade

Mums med jordgubbar

Maria och jag

kajsa Felicia jag

Over & Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0