Byggarbetarna är min väckarklocka

God morgon. Eller ja de var ju ett tag sen man vakna. Blir så himla förbannad, varför just under våran lägenhet nu när jag har sommarlov. Dom håller på att bygga om nedanför mig så varje morgon på veckorna har jag min egen väckarklocka kl 9 på morgonen. Känns ju underbart, not ! Så jag vaknade då och såg att det var strålande sol så jag satte mig vid ett fönster här hemma och började sola. Nu har solen gått i moln så jag sitter och äter en sen frukost. Vad blir dagens planer? Har faktist ingen aning vad jag ska göra nu på dan, alla mina kompisar jobbar och jag ledig. Buhuuuu. Ikväll blir det att flytta till pappa så måste börja packa lite småsaker.



XoXo bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0