Fika fika och åter fika

Åååh nu får det vara nog. Tror jag aldrig har ätit så här mycket fika.. Blää vad less jag är. Har nyss kommit hem från papi. Mormor farmor farfar morbror moster och hela gänget var där. Fick massor med pengar,en bok,mascara,rakhyvel,prydnadskudde och mycket mer. Så nu tjejer kan vi åka till luleå och shoppa... Skitlängesen man shoppade känner jag, har ju sparat ihop till min hårförlängning och det känns lite hemskt att lägga ut så mycket pengar på hår. Aja det kommer ju bli fint iallafall !

Nu är jag mätt så jag ska gå en promenad till tio till tolv och hämta ut ett paket + pengar på mobilen. Cya !

Boken jag fick som heter 14 år till salu

MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0