Fredag, wiho !

God morgon bitches !

Nu är jag äntligen färdig... Har tagit mig en dusch på morgonen + fixa mig. Det är fan jobbigt. På senaste tiden har jag inte orkat fixa mig och bara tagit på mig kläder som passar bra och stoppat upp håret i en tofs. Ligger hellre och sover någon timme längre ! Men anyways idag är det ju fredag, jippi äntligen helg  !  Okej vi har ju en hel skoldag men vi ska faktist bara se bio med 9orna idag + att vi ska ha picknick. Men om det är sånt här väder så vet jag inte om jag vill sitta vid båthamnen och frysa. Har tagit på mig en varm kofta iallafall så de värmer lite litegrann.


Suddig bild

Vi hörs efter skolan bejbs ! Kisses & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0