Hem ljuva hem

Hej på er kära bloggläsare. Nu är jag äntligen hemma , thank god ! Det räcker med en natt ute i skogen för min del. Men under själva kvällen igår var det riktigt mysigt. Vi kom dit och skulle fixa men först var vi ju tvungen att fixa mask. Mitt ute på åkern möter vi en orm. Fyfan vad rädd jag blev så jag sprang snabbt tillbaka. Blev inge fisk men vi grillade god mat på kvällen som vi åt sen inne när de började regna.. Senare mot kvällen for jag och mamma ut med bilen för jag skulle få övningköra. Gick hur bra som helst bortsett från när jag glömde trycka ner kopplingen så hela växellådan höll på att fara åt helvete. Jag somnade där vid halv 12 och sov ända fram till halv 11.  Så nu idag körde vi förbi långträsk in till kyrkan och kolla på morfarsgrav och köpte sen glass på Ica.

Fyfan vad äckligt

Mamma och Jenny tar en rökpaus

Stugan

MYGG FUCKING BETT KLIAR APSÖNDER


Over & Out


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du inte vara med på rökpausen?;) kanske om några år :D

2009-06-16 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0