Lärarmiddag med gänget

Heey ! Nu är jag hemma.. Lärarmiddagen var jättebra, god mat och med mycket skratt. Vi gav våran mentor sin present och hon blev jätteglad. Sen hade vi olika tävlingar och vi kom delad första plats de du ;)  Så nu är jag jävligt mätt och trött. Ska strax ta och lägga mig i sängen, vågar jag det? Mamma är på akuten med mormor som har åkt in igen, känns inte sådär kul precis när hon hade cancer för ett tag sen. Vi får hoppas att det blir bra och jag ändå får det kul imorgon.

Sov gott snoppis!

En del av gänget på

Britt öppnar sina presenter

Kommentarer
Postat av: rebecka

fin blogg du också! ^^

2009-06-11 @ 22:47:38
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Låter som en skön kväll :)



Får hoppas de visar det programmet i Sverige snart då ;) Många som verkar vilja se det :)



Ha det fint!

2009-06-12 @ 01:22:20
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0