lat

Hemma igen då. Fasiken vad jag har ont i fötterna... Idag hade vi 9ornas konsert och det gick bra, trodde aldrig att jag skulle sjunga min och Kajsas låt själv men de fick jag göra. Vid lunch gick mobbingteamet och åt på subland, gotti gotti var det. Skulle egentligen och träna idag men jag orkade verkligen inte. Får göra det till veckan !  Igår blev det ingen uppdatering pga jag och mamma satt hela kvällen och satte in löshåret. Blev riktigt nöjd, nu måste jag bara duscha några gånger innan det riktigt blir bra. Ni vet limmet som sitter på slingan är ganska hård så de gör ganska ont i början.

Så här blev resultatet


Lite olika färger syns inte lika mycket i verkligheten

Blev supernöjd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0