Lördag

God morgon lovers  !  Gick just in på statistiken och såg att jag hade haft 6 unika läsare idag... Tänkte de kan ju inte stämma och sen kom jag på att jag lösenordskydda min blogg halv 1 och hela natten lång till nu. Vet inte varför jag gjorde det men nu kan ni ju äntligen läsa den igen !

Idag är det då 6 juni och Sveriges Nationaldag och det ska vi fira som bara den.. Nja tror inte det. Mina underbara vänner kommer till mig ikväll för att fira mig som fyller 16 år IMORGON. Så dom kommer kring halv 7 och då ska vi äta flickor,äta hör ni mig ÄTA.. Gjort massor med mat åt er så nu är det bara att ÄTA. Så under dagen blir det att fixa här hemma med all mat osv.. Men jag uppdaterar senare! Lickie Lickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0