Nu ska de skrivas

Hej bitches ! Nu kan jag äntligen vila mina fötter. Vaknade halv 9 imorse och trodde jag kunde ta god tid på mig men icke det! Blev väldigt stressigt och jag kom precis när bussen anlände. Bussresan tog en timme och när vi var framme gick jag och Emelie runt på affärerna och inhandla litegranna. Senare tog jag en paus med en Smoothie och Emelie en glass. Sen fortsatte vi gå i stan ett tag innan vi bestämde oss för att trala till busstation och åka hem. Så nu är jag hemma och ska snart bort igen. Ikväll blir det att grilla hos Emelie sen kanske Felicia och Andreas kommer och ser film med oss. Who knows? Men jag uppdaterar senare när jag kommer hem ikväll. Här får ni se mina inköp från dagens shopping...

Skor från Din Sko 299:-

Klänning från VILA 350:-

Linne/Kjol från Carlings 99:-

Strandväska från H&M 49.50:-


Over & OUt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0