ont i fötterna...

Hej snyggingar ! Nu har jag precis kommit hem, fan vad jag har ont i fötterna. Att gå i ballerinaskor en halvdag är inte lätt hörreni. Dagen började med att vi samlades i skolan lite innan vi for till kyrkan och hade genrep till examen imorgon. Jag och Kajsa körde igenom våran låt och jag tror de kommer bli superbra. Kl 12 var de dags för lunch på blåa ängeln med hela gänget. För mig blev det oxfile pasta som var jättegod ! Efter det gick vi vidare till stan några tjejer och handlade present till våran söta mentor + att vi gick och handla mat till morgonkvällen. Morgondagen kommer bli great  !



Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig fräsh till ikväll. Vad tror ni jag ska göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0