Torsdag

God morgon lovers !

Blev ingen uppdatering igårkväll för att det blev ganska sent. Var och tränade på dan sen gjorde jag mig klar för kvällen och for ner till norrmalmia där vars niornasbal var och kollade på dom. Alla var jättesnygga! Efter det for vi några tjejer till mig och var här hela kvällen och gjorde typ ingenting. Vi såg ett pogram som Elin älska och som hon låg och skratta åt hela tiden. HEHEHEHHEHE*

Nu idag på morgonen är det träning inför niornaskonsert så det blir att fara dit någon timme sen ska jag skippa de andra temafuckingveckanlektionerna på christina för jag och papi ska och handla till mitt kalas på lördag + att jag ska fixa lite andra saker också ! Men men vi hörs ikväll, lickie lickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0